O aktivnostima Crvenog križa u doba pandemije za “O Kanal” govorio je generalni sekretar Crvenog križa Federacije BiH Namik Hodžić.Veliki broj usluga je Crveni križ Federacije BiH pružio građanima. Riječ je o 6.803 usluge za 4.660 građana, kroz kućne posjete.
Namik Hodžić, generalni sekretar CKFBiH
Radimo brojne usluge kroz kućne posjete. Dostave hrane, dostave lijekova, higijenskih sredstava, plaćanje računa, dostave obroka iz kuhinja i obroka u centrima za izolaciju… Sve su to neke vrste usluga koje naši volonteri i osoblje pružaju našim građanima otkako je zavladala epidemija – kazao jeHodžić za “O kanal”.
Koliko imate ljudi na terenu? Posegnuli ste za svim neophodnim sigurnosnim mjerama kada je riječ o Vašem osoblju, međutim, da li imate zaraženog osoblja?
Imamo 79 angažiranih profesionalaca i 811 volontera koji su u stalnoj akciji. Moje informacije govore da na sreću nemamo zaraženog osoblja. Mi također podržavamo i sistem Civilne zaštite u nekoliko gradova, kantona i općina. Imamo angažirane i službe zaštite i spašavanja, kao podršku sistemu Civilne zaštite, budući da smo mi, shodno Zakonu o spašavanju, partner Civilne zaštite i pomažemo građanima u tom kontekstu. Isporučili smo veliki broj šatora za centre za izolaciju, odnosno za 15 zdravstvenih ustanova u nekoliko kantona. Sve je to nešto u što su naši kapaciteti stavljeni – dio je odgovora koji je generalni sekretar Crvenog križa Federacije BiH Namik Hodžić dao u odgovoru za O Kanal.